Pilates Mat

Pilates σε στρώμα για όλα τα επίπεδα. Το μάθημα αυτό, που διαρκεί 55 λεπτά και οι συμμετέχοντες είναι έως 10 άτομα, επικεντρώνεται στις αυθεντικές ασκήσεις του Joseph Pilates. Οι ασκούμενοι χρησιμοποιούν κυρίως το βάρος του σώματός τους για να αποκτήσουν δύναμη και ισορροπία. Απλός εξοπλισμός (βοηθήματα) σας κρατάει συγκεντρωμένους και σας βοηθάει σε επιπλέον ενδυνάμωση και διάταση. Στεφάνια, λάστιχα και μπάλες γυμναστικής σας βοηθούν να εμβαθύνετε στη πρακτική σας, ενώ ταυτόχρονα χρησιμοποιείτε το βάρος του σώματός σας.

pil

Gentle Flow All Levels

Ζεσταίνετε και προετοιμάζετε το σώμα σας μέσα από μια μεσαίου επιπέδου Vinyasa, απελευθερώνοντας την ένταση της ημέρας και στη συνέχεια βυθίζεστε στο σώμα σας μέσα από μια γειωτική πρακτική αποκατάστασης.

Στο πρώτο μέρος της πρακτικής, ο δάσκαλος θα σας καθοδηγήσει σε μια σειρά Xαιρετισμών στον Ήλιο και όρθιων στάσεων που συνδέονται μεταξύ τους και έχουν ροή (Vinyasa). Ανοιχτό σε όλα τα επίπεδα και για αρχάριους. Στη πρακτική αυτή εστιάζουμε στις βασικές αρχές των asanas (στάσεων) και pranayama (αναπνευστικές τεχνικές).

fl

Hatha Yoga All Levels

Η Χάθα Γιόγκα συνδέει τη πρακτική των asanas (στάσεων) και των αναπνευστικών ασκήσεων (pranayamas). Η ένωση αυτή συμβάλλει στην ηρεμία του μυαλού και του σώματος, προετοιμάζοντας τον ασκούμενο για βαθύτερες πνευματικές πρακτικές, όπως ο διαλογισμός. Τα οφέλη της Χάθα Γιόγκα είναι πολλαπλά. Μερικά απ’ αυτά είναι η ενδυνάμωση του σώματος, η ευλυγισία, η ισορροπία και η χαλάρωση. Η τάξη αυτή είναι ανοιχτού επιπέδου και φιλική σε αρχάριους.

υο

Yoga for All

Αυτή η μέτριας έντασης Vinyasa συστήνεται για ασκούμενους όλων των επιπέδων. Ο δάσκαλος θα σας προτείνει εναλλακτικές επιλογές, ώστε να προσαρμόσετε την ένταση κάθε στάσης και κίνησης στα μέτρα σας. Τάξη με ελεύθερη συνεισφορά ή χορηγία*.

*Τάξη με ελεύθερη συνεισφορά ή χορηγία:

Οι τάξεις με ελεύθερη συνεισφορά έχουν σκοπό να κάνουν τη Γιόγκα προσβάσιμη σε όλους. Είστε ευπρόσδεκτοι να μοιραστούμε τη πρακτική μας, πληρώνοντας ότι εσείς μπορείτε να προσφέρετε. Εάν μπορείτε να προσφέρετε περισσότερα, διασφαλίζετε με το τρόπο αυτό, ότι άλλοι που δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα, μπορούν να συνεχίσουν τη πρακτική τους. Κανένας δεν θα απέχει λόγω έλλειψης οικονομικών πόρων.

yo

Dynamic Hatha Yoga Level 1-2

Η Δυναμική Hatha Yoga είναι μια πρακτική Γιόγκα, μεσαίας έντασης, που συνδέει τη κίνηση με την αναπνοή, με στόχο την επαναφορά μας στη παρούσα στιγμή. Τα περισσότερα μαθήματα συνδυάζουν στοιχεία της παραδοσιακής Ashtanga Yoga - συμπεριλαμβανομένων των Xαιρετισμών στον Ήλιο, της προετοιμασίας του σώματος για ισορροπία και στηρίξεις, τη δυναμική διάταση και τις αναπνευστικές ασκήσεις. Πρόκειται για μια πρακτική άσκησης και διαλογισμού που προάγει την ενδυνάμωση, την αντοχή και την ισορροπία, μειώνοντας παράλληλα το άγχος και αυξάνοντας ταυτόχρονα τη ζωτικότητα.

Επίπεδο 1-2

du

Yoga Practice

Απευθύνεται σ' όσους ξεκινούν το ταξείδι τους στη Γιόγκα, αλλά και σε ασκούμενους όλων των επιπέδων που θέλουν να κτίσουν τη προσωπική τους πρακτική εκτός του στούντιο. Διδάσκονται οι αρχές των αναπνευστικών τεχνικών, της ευθυγάμμισης και της συγκέντρωσης στη Γιόγκα.  Παράλληλα, τίθενται οι βάσεις, για όσους επιθυμούν το κτίσιμο της πρακτικής τους στο Διαλογισμό.

yoga

Kundalini Yoga

Μαθαίνουμε πως  να αναπνέουμε σωστά, να ελέγχουμε την αναπνοή μας και πως να συνδυάζουμε στη πρακτική μας τη κίνηση με την αναπνοή. Σταδιακά εμβαθύνουμε στη πρακτική του Διαλογισμού, συνδυάζοντας αναπνοή, κίνηση, συγκέντρωση και mantras. Το πρώτο μέρος της πρακτικής περιλαμβάνει ασκήσεις για να προετοιμάσουμε το σώμα μας και να αυξήσουμε την ενέργειά μας, αναπνευστικές ασκήσεις και χαλάρωση. Τελειώνουμε με διαλογισμό. Απευθύνεται σε όλα τα επίπεδα των ασκούμενων. Προηγούμενη εμπειρία στη Yoga ή στο Διαλογισμό δεν είναι απαραίτητη. Η πρακτική αυτή, ακολουθεί όλες τις αρχές της Κουνταλίνι Γιόγκα, όπως διδάχθηκε από το Yogi Bhajan και χρησιμοποιεί ένα συνδυασμό ασκήσεων, αναπνοών και ήχου που επιδρούν θετικά σε σωματικό, νοητικό και ψυχικό επίπεδο.

Kundalini Yoga

Yoga Workout

Άσκηση εμπνευσμένη από τη πρακτική στη Yoga σε συνδυασμό με τη διαλειμματική προπόνηση. Για ενδυνάμωση και βελτίωση της φυσικής κατάστασης.

Yoga Workout

ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ

Τα μαθήματα ξεκινούν την ώρα που αναγράφεται στο πρόγραμμα. Παρακαλούμε, όπως προσέρχεστε τουλάχιστον 5 λεπτά νωρίτερα από την έναρξη του μαθήματος. Αν το στούντιο είναι πλήρες, η πόρτα κλειδώνει μόλις ξεκινήσει το μάθημα. Εάν υπάρχουν ακόμα θέσεις, η πόρτα παραμένει ανοιχτή για 10 λεπτά. Παρακαλούμε, εάν καθυστερήσετε να εισέρχεστε ήσυχα.

Καθώς ο αριθμός των θέσεων είναι περιορισμένος, η διαχείριση από μέρους μας ασκουμένων που προσέρχονται μετά την έναρξη των μαθημάτων είναι δύσκολη.